Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

Ασφάλιστρα αυτοκίνητου

Η ασφάλιση του αυτοκινήτου ή της μηχανής είναι η πλέον ασφάλιση περιουσιακού στοιχείου λόγω του υποχρεωτικού της χαρακτήρα. Αφορά την ασφάλιση των ζημιών και σωματικών βλαβών προς τρίτους δηλαδή της αστικής ευθύνης, όπως και πολλές άλλες καλύψεις που είναι εφικτό να ενσωματωθούν στα ασφαλιστικά συμβόλαια.

Τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες, σαν τις ασφαλειες αυτοκινητου της Generali, έχουν δημιουργήσει πακέτα ασφάλισης, τα λεγόμενα βασικά πακέτα για τα ασφαλισμένα αυτοκίνητα. Ένα μεγάλο πλήθος όμως συμπληρωματικών καλύψεων μπορούν να επιλεχθούν από τους ασφαλισμένους πελάτες, καλύψεις που φτάνουν ως και στις ίδιες ζημιές του αυτοκινήτου με μικτή ασφάλιση.

Το αυτοκίνητο και η μηχανή, όταν είναι ασφαλισμένο από κλοπή, φωτιά, φυσικές καταστροφές, πρέπει πάντα να είναι ασφαλισμένο στην τρέχουσα εμπορική αξία. Το βέλτιστο είναι να παρακολουθείτε την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας κάθε 1-2 φορές τον χρόνο. Εάν παρατηρείτε παρεκκλίσεις από την τρέχουσα ασφαλισμένη αξία του οχήματός σας, ενημερώστε τον ασφαλιστή σας για να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.

Καλό είναι να επικοινωνείτε με τον ασφαλιστή σας για οποιαδήποτε αλλαγή αφορά στο αυτοκίνητό σας ή τα άτομα που το χρησιμοποιούν. Εκείνος γνωρίζει εάν η αλλαγή αυτή επηρεάζει το συμβόλαιο σας και ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν στην συνέχεια για την ενημέρωση της ασφαλιστικής σας εταιρείας.

Μόνο όταν στο συμβόλαιο μας που υπάρχει η μικτή ασφάλιση, η ασφάλεια καλύπτει το όχημά μας, σε περίπτωση πρόσκρουσης και στην περίπτωση που δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο αποζημιωνόμαστε από την ασφαλιστική μας εταιρεία. Επίσης υπάρχει σε ορισμένες μόνο ασφαλιστικές η ολική καταστροφή οχήματος η οποία όμως καλύπτει μόνο την περίπτωση ολικής καταστροφής και όχι επιμέρους ζημιές του.

Η φροντίδα ατυχήματος είναι η καλύτερη λύση για τον κάθε οδηγό σε περίπτωση ατυχήματος, σε συνδυασμό με την κλήση της τροχαίας. Καλώντας την φροντίδα ατυχήματος φτάνει στον τόπο του ατυχήματος ο κοντινότερος εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της ασφαλιστικής εταιρίας. Στην συνέχεια αρχίζει την καταγραφή των συνθηκών του ατυχήματος, βγαίνουν φωτογραφίες και σε περίπτωση που το όχημα μας δεν μπορεί να μετακινηθεί εξαιτίας του ατυχήματος, μας πάει στο κοντινότερο συνεργείο. Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης τελειώνει συνήθως με το ατύχημα εκείνη την στιγμ, χωρίς να χρειαστεί να απασχοληθεί άλλο εκ νέου. Η δε ασφαλιστική εταιρεία ενημερώνεται άμεσα και με ακρίβεια από τον συνεργάτη, προχωρώντας έτσι πιο γρήγορα στην καταβολή των εκάστοτε αποζημιώσεων.

Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί κανονικά μέσω τηλεφωνικών κέντρων και προσφέρεται πια από όλες τις ασφαλιστικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου